Senaste dagen.

Folk beter sig som skräp. Och jag började fredagen att vara så jädra arg.
Men  när jag slutade drog jag med folk från andra klassen på stan.  Och skulle vänta på lite folk sen drog vi till linn och hade en as mysig kväll!
Åt på en pizzera ,Kollade på battle royale och  nån konstig film mitt i natten, Snackade och spelade spel. Trevligt Trevligt. c:
Så  synd att kristin inte kunnde följa med ! Dom som var där var Hanna,mimmi, felix, maria, boel, linn, Pinnen ,tove och henns kille sebbe. Tror det var alla? aja folk var trevlig så najs.
Från början  var vi  en del folk som ni märker.  Men  vissa drog efter ett tag
Och vi var ungefär  5 som sov där.
På morgonen / ÄVEN i dag kollade vi på skärckfilm.
För att få läskig känsla  hade vi täckt för fönstren med filtar och  kuddar. Det var ju så himla ljust med allt  det här oroveckande snö lageret som fanns ute på gården.
Vadå? snö?
Det första jag tänkte BRACE YOUR SELF POST ABOUT SNOW ÄR PÅ VÄG.
bra svensk.
Och det var ju så jävla sant sen också?
lolz?
Aja eftersom vi var uppe till ungefär  halv 4  eller nått.
Är jag rätt slut. Därför degar jag i mitt rum  tills jag kan sova igen.
BTW PÅSKLOV FUCK YEAH.
ska kolla på film hthihhihiih hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback