Men okej överlevde dramat

._.tja
Har jobbat historia I FLERA TIMMAR NU. Efter typ en timme freakade jag Och vill typ begå rysk folkmord. Sen efter panik / stressen Chillade jag med isvatten och Jessica hjälpte mig och tsm skrev vi klart det. Det är knappt en sida? Men har fått med allt? Kan inte fylla ut mer? Aja går som det går?

I dag för övrigt.
Från början Skulle Alex och jag plugga tillsammans efter skolan. Har en uppgift ( den historian jag nyss pratade om ) ska vara inlämnat i morgon närmare bestämt. Sen bestämde vi skulle ses efter skolan i dag. SENARE I DAG!
killen dyker inte up, hör inte av sig. Jag antar väl latt han inte kommer.
Vart så himla bitter. Aha nu är det gjort i alla fall.

Övrigt i dag.
Var på genomfarten med Felix , Mimmi och Hanna ! Vi hade trevligt :3.
I morrn blir det en kväll med samma mysiga folk och lite till!
School wise. Så gjorde jag väll inte så mycket, inte en så produktiv dag om man bort ser från historian. Pic kinda related eftersom Emma och jag gjorde ingenting C:
Aja

Xoxo // naruko


Ps.

•Dör i the kooks låter hela tiden, u should Try it?
• bra att du ringde Ella !
• Vill ha jobb :(
• hemligheten är ute för övrigt dum dum dum.
• ska färga om håret snart Yey eller nått.


Men for realz måste sova nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback