Försöker må lite bättre med hjälp av Noah and the whale låtar - funkar inte för tillfället

Sadpanda .-.
Veckan ~
Tisdags sov jag hoss Hanna!
Vi lyssnade på bra musik och byggde pärplattor c: det var as mysig!
Onsdag jag hängde med Bea och två
Av hennes vänner från skolan vi var på Max sen chilla vi på varma gubben.
Torsdag . Åkte hem Rätt tidigt träffa
Ella på bussen!
Fredag : segar i skolan just nu.
Vill här ifrån ligga hemma och dö i musik. Jag är nog lite deppig just nu som ni förstår. Det finns värre saker antar jag ._.
I kväll kommer Ella till mitt hus.
För övrigt sen jag bloggade sisst Hr jag haft ljus lila hår och färgat blått igen. Tja hörde att jag färga håret.

Orkar inte blogga kom jag image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback