Får ingen luft. försöker andas men bara kvävs

lagom dramatisk överskrift.
Jag vet inte  riktigt längre..
Är trött.
Drunkar i skolarbete.
Har tröst ätit med choklad pudding men det var äcklig så nu mår jag ila.
Det fans liksom ingen mat här.
Känner att jag är lika onödig som jag var i nian igen. Så där deppig att alla blir iriterad på mig. Får väll hoppas att det gör över snart. Hoppas att när jag  vaknar i morrn är allt som vanlig igen.
Fast en del saker försvinner  väll inte sådär.
Aja ska sova.
Är på ett kosntigt humör .Vart hela dagen.
Godnatt .
läste igenom och lagom muntert inlägg? Nä
aja godnatt. Hoppas på en bättre dag i morrn.

Kommentarer
Hanna säger:

Vi blir inte irriterade på dig Becca. Verkligen inte. Vi vill bara inte se dig må dåligt därför att det gör iaf mig ledsen eftersom jag bryr mig om dig och gillar dig. Du är långt ifrån onödig. Finns för dig, kram <3

2012-03-26 | 22:55:29
Becca säger:

Menade inte er spesefickt men känns så. skönt att höra <3

2012-03-27 | 11:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback