livet
 Image and video hosting by TinyPic
Strax ska jag kolla på star wars! Mysa i sängen och starwars är inte fel när man är sjuk.
 Jag kom på hur man får in gifar på bloggen så ska spamar er i i framtiden.
Helgen iguess. 
Var på gräs ö var svin sjuk. 
Första dagen var hemskt. feber och kaos och  min syster vägrade hämta vatten åt mig från ett  annat hus eftersom vi inte hade suttit på vattnet än i vårat. 
Jag  blev så himla ledsen då. 
Jag hade 40 graders feber och kunde inte stå och hon kunde inte hämta vatten för att hon inte orkade?
Andra dagen måde jag lite bätte mest för att  jag knarkade alvedon tror jag.
 Men firade och träffade familjen och sånt. 
Sedan morgonen efter så åkte vi hem tack gud.
 
DET VÄRSTA VAR INTE FEBER ALLS.
 jag köpte ett par hängselbyxor jag älskade! 
Sen fick dem gräs fläckar så jag hällde t röd på dem. och slängde in dem i tvätt maskinen. 
Dem blev förstörda och fick mörka fläckar vid rumpan. 
Det ser ut som jag har kissat på mig. 
INTE OKEJ. Jag har aldrig varit så upprörd över ett klädes plagg förut. 
kan ju bero på att jag har 40 graders feber och jag köpte den precis och jag gillade dem verkligen. 
Funderar på om jag ska försöka bleka dem eller köpa nya. 
fuck kom just på att dem kostade 400 kr 
ovärt. 
Jag har aldrig hört tala som nån med så mycket otur som mig.
Jag hade haft dem i några dagar. 
Tycker så himla synd om mig själv. 
Älskade dem , Mina bäbisar. 
 Jag är lite ledsen sådär .____:
 
Jag  vet inte om det blir nått stan i morrn. 
träffa ella på eftermiddagen och  hanna och dem tidigare. 
Men  tveksamt om jag orkar. 
 har smsat och ändrat mig 303000 gånger. 
kaos
 
hejdå kompisar hoppas ni har det bra i alla fall. xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback