I dag.

Har städat, bäddat nytt sovit
Allmänt chillade c>:-
Ska äta snart och kolla på film med familjen.
Igår
Började med att jag sov bort halva dagen.
Typ tog allt sakta och  chillade
Sminka mig och lekte på gifyo.
Sen helt plötlsigt var klockan halv 5 och jag fick brottom till bussen.
Tvärr hade jag inget busskort så jag var rätt ledsen  att jag var tvungen att betala bussen.
MEN JAG FICK ÅKA GRATTIS SWAG.
Träffade Robin på stan och vi tog bussen till alex.
Hoss alex grillade vi och  hade trevligt.
Folk var  trevliga och jag hade väll en allmänt rolig kväll.
Åt mat och myste, Träffade lite nya folk alltid kul!
Drog hem vid  12. Ingrid gick med mig till centralen fint!
Buss resan var äcklig rätt vidrig  jag satt bredvid robin och  bakom var det nått äckel som spydde.
Fucking sadpanda  om mina skor blev förstörda.
Har inte vågat kolla på dem.
Aja kom hem typ däckade .
Drömmde jätte konstigt.  folk som kidnappade oss. centralen , zombies allt konstig.
en buss? ¨
Skumt aja men ska äta nu så xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback