HEJ MANNENNE


Syrran färgar håret och hon kommer få färg  kvar så jag ska snålla på henne och ta lite hihihi c:
Idag har jag  allmänt segat med familjen och så. Min syster och hennes barn kom hit .
Adde berättade nått högt oroande att nu  kan man bli jätt busted om man laddar ner filmer.
Förut  kunde man bara  ta folk om  för allvarlig saker som typ fänglse  och nu från 1 juni kan man få böter vilket gör att det blir lättare att ta folk.
Böter kan vem som helst få. Så yeah känns inte bra mina nerladdnings dagar är so over. sadpanda.
image description
Snart ska jag färga håret men just nu myser jag!image description

Kommentarer
Josefine säger:

Kunskap, Torsdag eftermiddag - it's on!

2012-06-04 | 01:13:56
Josefine säger:

Kunskap, Torsdag eftermiddag - it's on!

2012-06-04 | 01:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback