HEJ förstår inte nya blogg.se men okej

Har inte bloggat på ett tag. 
Men jag har haft fullt up! 
 Sissta uppcon! 
Ingen viktigt grej endå , Var som vilket konvent som helst mest bara att alla grät så mycket. 
kaos. 
Jag satt mest ute med mimmi  och chillade.
Men lite bilder kommer väll snart. 
Saker jag köpte osv c: Ah men  det var kul. Träffade lite folk man inte sett på ett tag! 
Köpte och chillade! Bodde i stan dö för tillfället så cyklade  en del! 
Känns som om vädret hade vart bättre hade stämningen vart bättre! 
 
Ah men  jag har i alla fall jobbar i två dagar nu.
FYFAN vad jag är trött? 
Jag jobbar endå på ett dagis?  Men jag antar väll att alla skriker och kaos och fullt hus hela tiden så man blir ju lite utamattad! 
Idag då! 
jobbade till halv 5  och sov på jobbet haha!
Jag nattade barnen  och somande med ett!
haah dem andra  lätt mig sova haha.
Jag var helt slut. 
 
ÅHHHH NYA BLOGG.SE KAN MAN  LADDA UPP FLER BILDER UNDERBART! 
Ah tillbaka till dagen 
kom hem   för ungefär 2 timmar sen. Har ätit  pankakor och nu bakade jag en kaka c: 
CHOKLAD ALL THE WAY.  ( onyttig tjej men whatez det är sommarlov) 
När jag började prata om kakan blev jag påmind att jag måste träna  också! satan.  
Jag sitter förtillfället med färg  i håret men det ser inte nå ljust ut  så jag vet inte vad som händer och så?  
 Det ska bli vitt/ silver men ser inte ut så nu  ...
Jag är  lite rädd sådär! oh  btw har klippt mig ungefär 1,5 dm :s
Inte ok men behövdes! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback