Första dagen i lägenheten avslutad då!

Hej vänner! Klev upp rätt tidigt i morse!
Packade klart och åkte! Glömde hälften! Haha! Väntade på pappa vid Årsta för han skulle till läkaren, sen åkte vi till Willys. Shoppade lite mat ( HITTADE CAPRi sonne bäst) och sen åkte jag till lägenheten och typ fixade och chillade. Kollade på tv och sen tränade jag lite. Sprang runt i stan fett stelt alla kollade haha! Sen cyklade jag ner och hämtade karin och vi cyklade hem till mig och åt och myste på balkongen! Hade picknick i parken utanför!
Sen spelade vi en del skumma videos och hade as kul! Hon drog för ett tag sen och nu kan jag inte sova! Ligger i sängen och bloggar då!
I morrn blir det jobb och träffa karin och Jossan ! SEN UPPCON! Värt ah men natt kompisar!
Jag är ensam i en lägenhet! är lite rädd måste jag säga! Slänger in lite bilder från idag! En del från joggning Turen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback