ahaajjaja


Dagen alltså Jag har haft ont i hela kroppen hela dagen.Och försöker då jobba med digitalt skapande. Gick ju bra osv. 
Det var så jävla jobbig och alla lät och höll på fick fucking inget gjort. 
Jag har läxor kvar att göra i morrn. 
Deadline i morrn. Får gå upp tidigt för att plugga ta livet av mig nu. 
Samtidigt som jag måste fixa cykeln och packa. Jag flyttar lite tidigare så nu är det kaos nu. 
Med flytten menar jag att jag ska få bo i uppsala från onsdag till söndag. 
Sen jobbar jag i i en vecka sen ledig vecka 26 när jag är på gräs ö och öregrund med tjejerna. 
Sen tillbaka till Uppsala i två veckor och jobba och bara ha underbara sommar kvällar i uppsala! 
Nån som vill ses sådär Vecka 27-28? c : 
Smsa mig osv c: 
Sen ledig runt 2 veckor . Känner att det kommer bli veckor jag sover bort. 
Sen närcon och grejer. 
Nån vecka kvar sen SEN BÖRJAR JAG IGEN? kommer fan inte få nått lov. amen tack så synd. 
Ska ialla fall lyssna på björnstammen nu och typ sova xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback