SKOLAN ÄR SLUT

Jag började dagen med att vara med Ella på hennes skola och chilla och mysa snacka lite skit och kolla på fotboll.
Sedan  var  jag med på Jessicas avslutning.
Konstigt att se skolan igen.
Alla var underligt och nytt.
fan vad odd.
Sen  åkte jag till min skola och hade svenska( även kallad fika lektion) .
Nästa lektion också fika.
Johan hade varit duktigt och bakat glutenfrit åt mig. fett snäll kille c: <3.
Efter skolan chillade Jag, Mimmi, Tove och Felix vid ån ett tag.
Lite senare drog vi och åt på tacobar som att fira lite att vi slutat skolan nu!
Myste tillslut på genomfarten sedan drog jag hem och  åkte buss OCH LYSSNADE PÅ BRA HÖG MUSIK! DET BÄSTA SOM FINNS I VÄRLDEN MANNEN!
Hur  som helst ! Fin dag  han med as mycket på en och samma dag
Min outfit idag ( Lol riktigt tönt)image descriptionimage description
Myser nu med frukt ! c:
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback