STAN OCH SÅÅÅÅÅÅÅÅ

Hej hej bloggen. 
 
ERAN FAVOBLOGGARE ÄR TILLBAKA!! 
Ah eller inte c:?= 
 
Vaknade tidigt och chillade med livet. 
Sedan åkte jag in till till stan  med mamma och syster och  handlade  lite smink och saker jag behövde till närcon! 
Bild bomb
 
DÅLIG BILD PÅ SKORNA MEN ORKARDEEEE INTE OKEJ? DEAL WITH IT? C:
 
 
 
Kajal c:  från HM.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nagellack från HM och  det vita från kicks. c:
 
 
LJUS BLÅ HÅRFÄRG C: från Creative zone i uppsala.
 
 
 
Rosa/röd / lila hårfärg från Creative zone i uppsala.
 
 
 
Svart ögon skugga från Make up store.
Deo och   Lotion c: från Åhlens c:
 
 
GODIS ALL THE  WAY FOR NÄRCON.
 
 
 
 
 
AJA Sedan träffade jag tove ityp 10 mintuter för att jag skulle ge henne en peruk till närcon.
 
ÅH PEPPEN. I AM RIGHT PEPPEN? 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback