Men ah mår skot

Det är löjlig verkligen. 
 
Sen sommar lovet började har jag vart på sjukhus nästan varje vecka. 
Det började med att jag blev vanligt sjuk. Sedan fick jag streptokocker och åt pencelin i  två veckor. 
Sedan strax efter den kuren samtidigt som jag jobbade så fick jag öroninflammation.
Kuren för  det tar slut på tisdag.
Och vid det här laget borde man må bättre? Dom två första dagarna ska det vara borta och man tar kuren för att försäkra sig om att alla bakterier är borta.
Men jag mår värre en tidigare? Mår verkligen as dålig mitt öra dunkar, svider gör så satans ont att jag inte vet var jag ska ta vägen!! 
 
Vi ska åka till näsa,öra hals stället på sjukhuset imorrn för att kolla up det. 
Koas, Det borde ha gått bort vid det  här laget men det blir bara värre och värre. Jag kom och tänka på hur det skulle vara att  vara döv. Min mamma är lite orolig sådär över örat och det gjorde mig orolig. Jag menar tänk om nått händer med min hörsel? Tänk att bli döv.
Jag skulle inte klara det, INGEN MER MUSIK? jag älskar musik skulle bli så depprimerad.
Inte kunna ha en normal konveration? förstå mindre allmänt för först skulle ingen liksom fatta vad jag menade och  ja aldrig kunna höra nått igen?  Freakar ut över inget jag vet. men ah paranoid ju.
 
Derp // beccamon  äsch 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback