Lite bilder från veckorna i stan c:


Måndagen var jag med jossan och  ingi på stan och så c:
 
 
Tisdag   med manda och  ella c:
 
Först jobbet där jag  byggde sandslott. 
 
Onsdag med mimmi. 
 
Först på jobbet
 
 
 
 
Torsdag 
 
 
 
 fredag hoss mimmi och  så.
 
 
 
 
Lördag  barnvakt och så.
 
 
 
 
 
 
Måndag aftonen spenderades på akuten med öroninflamtion. 
 
 
Tisdag  jogging tur.
 
Gick up i ett vatten torn det var pretty sweet. Fint utsikt eller så. 
Kollade även på film jobbet.
 
 
 
Tisdag  på jobbet. 
Ritade en del. 
 
Sedan fika på stan  ingi och johan sen kom johan till mig och   sov där. 
Vi fixade kaffe och kollade på högklackat. 
Uppe till 5 på natten fett sweet. Sen en creepy guy på balkongen. Stod där i två timmar och bara stog 12 - 2 på natten wtf? 
 
 
 
 
Onsdag! Gick på stan med tove och  letade efter skor. Hittade tvärr inga :c
 
 
Sedan hade jag en mys  kväll framför tv och  så. 
 
Torsdag. 
 
Fika på jobbet  och  skaffade en hardcore taturering. 
MÅLADE OCKSÅ. ah det kanske syns!
 
Sedan kom Ella, Antonia och Manda och myste med mig c:
 
 
SEN I FREDAG JOBBADE JAG OCH SEN ÅKTE HEM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback