Hellooo

Är äntligen hemma! Saknat min säng och datorn haha lätt kanske inte så bra där men whatevz. 
Jobbat i två veckor och vart med folk så gott som varje dag. Nu vilar jag upp mig liksom. 
Nästa vecka är det närcon ju åh inte riktigt upplagd för konvent men visst c: 
Så veckan efter närcon eller för kanske ska jag ut till gräs ö men det kommer suga för min vän karin och jag burkar vara ute samtidigt är inte det nu så har typ ingen att umgås med blä. 
Ska försöka få med mig nån ut eventuellt. 
ah hur som helst bo i stan var endå fett sweet. 
Kunde cykla överallt, Hade fem minuter till jobbet, Kunde impuls träffa folk i vanliga fall måste man boka fan en vecka innan. Det var himla skönt men downsides var ju att jag behövde diska själv och så, 
ah men hejdå 
Ska  ut och träna lite sen dra till enköping till filip. 
WHpopp 
ah hedrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback