Vad jag ska göra innan lovet är slut!

- Färga håret
- Fota mer ute. ( testa det nya objektivet på riktigt)
- Göra matte papper ( USH DÖDA MIG NU)
- Åka och samtala med Svt folk.
-Städa mitt rum


Saker jag ska göra nästa vecka.

- Träffa antonia
- Träffa jossan
( HEJ JAG ÄR SOCIAL)
- Seriöst göra matte uppgifterna.


ps. Jag heter beccamon och jag planerar min framtid som ett psycho.
Nu är alex och viktor är borta har min sjuka planernings behov återvänt. Vissade sig att dem hade kvävt den bara tillfälligt. Så roligt C:


nå mer man borde gjort innan lovets slut? Jo sova ungefär som jag ska göra nu klockan är endå halv 4 ?


ha ett bra liv ( Nä det är otrevlig att säga så tycker jag)

hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback