vad är chanserna?

Så sitter i sängen. Spiller läsk eller nått. " Sweet just what i need".
Så är det lite läsk kvar i botten av glaset.
Jag dricker och sätter i halsen. Och typ börjar hosta och kvävas av läsk. Jag dog och nu är min säng fylld med läsk. Jag gillar inte riktigt läget.
Aja some serious blog time over here.
Vill cosplaya ramona från scott pilgrim.
Vore fucking awesome.
Ska nog C:
Ska färga håret på emelie i morrn.
Jag har förstörd henne lite.
Säger åt henne att färga håret i extrem färger och likande saker.
EHm Ja.
livet är väll sådär.
Var hemma i dag.
Sov.
Konstarterna och samhället till klockan halv  5 VS Sova
KO!  Sova WINS!
Måste väll gå ditt nån dag men det blir på måndag.
Lyssnar på scott pilgrim soundtrack.
Cool tjej nja inte direkt.
Ska nog sno serierna från ellish.
HEDDÅÅÅ OM NÅN ENS LÄSER DET HÄR :C
Ps.
Har forfarande inte hört av svt? Wtf :C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback