so with toothpaste kisses and lines I'll be yours and you'll be. And with heart shaped bruises And late night kisses . Älskar låten <3

Lol. Åter igen kan jag inte sooovvaaaaa.
Fast går dagen var awesome!
Chillade i Enköping med Johan, Filip och ny bekanta!
Vi spelade ps och tjocka oss på godis!
Sen satt Johan och jag och snacka mesta dels av natten. Holy fuck! Halv 1 till kl 5 really liksom? Hörde att man har mkt att säga ?
Så dagen har vart as seg. Var hoss Johan på dagen åkte väll hem vid 2 eller nåt.
Nått intressant jag märkt är att bussen till Enköping kan man åka på "Uppsala buss kort skolkortish" vilket inte borde gå ? Äsch jag spar pengar so i am good. Men sen kom jag hem duschade och sen åkte jag till min syster och firade födelsedag !
Seg i skallen hela dagen. Vänt på dyngnet och stuff . Najs....
Har massa ilands problem jag funderar över.

Jag är fett avis!
Alla drar till constig och jag är sadface!
Äsch inte så peppad endå.
Närcon och uppcon har jag bestämt mig för i att gå på i alla fall!
Men ska sovaaaaaaaaaaa nuuuu. Ska nog träffa jossan och Karin i morrn ;) sweet!
Well hejdå


Ps. Jag är as trött. Hoppas detta inlägg kommer make sense i morrn ? Förmodligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback