Med dem bästa c:

I dag var awesume.
Var med Karin och björnsnygging c:
Vi chillade hoss  karin och sen drog vi till ica och köpte godis och   drog till jossan. Där jag åt nachos   som dem coola kidsen.
Hade as roligt med saknade vänner!
Btw vi ska börja tränna! lol Får se hur länge det håller ;).
Sen drog karin hem för att äta men jag stannade hoss björnen  mesta dels av kvällen.
Vi kollade på uppsala kanalen ( En kanal som vissar bild spel på uppsalas statsdelar ) Underligt ja.
Bästa ever komenterade varje bild. Sen när jag precis sa  " Borde det inte vara slut på statsdelar snart".
Då dog kanalen. Haha vi dog!
Nä men det var inte som  (okej kl 10.00 slutar vi sända)  kl var typ 09.52 ? I was like what the hell was that? XD.
Aja nice nice.
Men  till lite sådär nyheter .
Senaste veckan  varenda gång jag äter en måltid mår jag as dåligt.
Mår ila inann jag äter och efter sen i flera timmar efter mår jag ila? Har det hänt nån annan där ut?
Jag tycker inte mat ens är gott längre. Äter det mest för att "överleva".
Nä men vill  inte ha det så.
Jag vill även åka till  en ögon läkare.
Jag vill ha färgade linser har ett par awesome men  kan inte ha en av linserna i ena ögat.
Vill kolla upp om det är nått fel med det ögat. Att det är torrt eller att jag bara inte kan ha linser.
Jag blir as bitter om jag inte kan ha linser när jag precis köpt nya.
köpte btw bruna cirkel linser . ÄLSKAR DEM C:
xoxo//naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback