Love is just a game. <3

Lyssnar nu på Noah And The Whale – 2 Atoms In A Molecule SÅ bra låt yesh.
Hm.
I dag har jag sovit. städat. fixat saker. Allmänt haft tråkigt och  stuff.
Hej jag har ett intressant liv nja inte riktigt ?
I morgon blir det as kul också! Läxor  för alltid <3 .
Föra terminen var as chill och man hann  typ allt. Nu ger  dem oss två prov i veckan och massa läxor? Wtf.
Dem lurarade oss på guc att guc faktiskt var chill. Men det vissade sig vara en löng?.
Geez.¨
Aja  jag har en dejt  med mina läxor i morrn. kul o.O
Ska tillbringa hela kvällen med att kolla young dracula. Åh vad jag älskar den serien <3.
Om bara robin och vlad bara blev ihop nångång.
Fast i säsong 4 är robin ens med! Breaks my heart, hans enda vän är typ död Myes.
jo intressant lördag hörde jag?
HEDÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback