Life is awesome C:

Jag har vart övertänkade och stressade becca under en tid nu.
Men nu när allt inte längre är så. Är jag as glad.
Massa saker som bara löst sig. Jag vet hur saker och ting är nu.
En enorm tyngt har endå lyft från mina axlar på nått sätt.
Förut kanske jag skulle deppa as länge för små saker. Har väll växt upp eller nått?
Men nu känns det så dumt och onödigt. Jag ska ha kul och jag tänker inte direkt på saker som redan hänt. Orka det liksom ^^
Det är endå bra att saker blev som dem blev.
Inte så roliga saker händer och jag är glad? I make no sense.
Tycker att folk smsat mig hela dagen. Känner mig älskad och grejer <3.

I morrn kommer bli as mysigt.
Börjar kl 1 och har en lektion.
Och sen ska jag hänga med bästa alex tills 5 ungefär när vi ska träffa ingrid och viktor.
YEAH C:
Gjort läxor. Allt är chill igen.
Älskar livet endå.
I have awesome friends och awesome hårfärg ( Så ego tippad på riktigt liksom)


HA DET GÖTT

Kommentarer
Josefine säger:

Ring igen!

2012-01-25 | 12:42:58
naruko säger:

I SHALL?

2012-01-26 | 23:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback