HÖRDE ATT LIVET GILLAR MIG IGEN?

I dag har väll vart casual. Sovit. Vart med ella . Hon sovde liksom över och saker. Nyår Var lite epic endå. Åt god mat och chips och kollade på vänner <3 hade as kul C: Ella gjorde ila sig i mitt hus flera gånger som vanligt då. 
Sen stog vi ute tills alla raketer sluta låta och lätt det nya året sjunka in totalt. 
Hörde att vi skulle dö i år? Najs. Får man se till att göra nått extra av detta år. Sluta vara emo och ha kul C: . Ja jag sa det där?
Men palla om det här verkligen var det sissta året i livet vill man göra det bästa av det? 
 On a totally diffrent note, Måste ju bara säga att jag älskar spotify premium. Lyssnar nu på musik och tänker på livet. Jo så djup är jag? 
Nä men känns som det här året kommer bli awesome?! As taggad endå. Året började as bra! 
Önskar det inte var kalt och stuff. Saknar hösten en del stuff makes sense jag vet. När det var varmt men mörkt. Låg på stutsmatten och bara lyssna på musik och kollade på stjärnor . Det var så chill. Bara jag som gör sånt? tydligen coolt hispter alltså.
 Idag på eftermiddan! Chattade jag med folk och typ kollade på angus thongs and perfect snoggin det är den tjejigaste filmer / Chick flick som finns. Men jag gillart. Eller mest för att killen i filmer är hetare än solen. ;) pervert smile ja. 
Men allmänt älskar jag livet. Allt är är bra till en nivå. Allt är nästan lite för bra väntar lite på att nått kommer hända som kommer fucka up min vardag. Oftas det som händer. Äsch inte vara negativ nu. NJUT AV DET UNDERBARA LIVET ELLER NÅTT ! När mitt hår bestämmer sig för att se bra ut ska jag nog video blogga. C:
 Har jag nått mer att säga? nääääääääää Komentera om ni vill eller nåt C:
 
xoxo //Naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback