Hörde att klockan var mycket

Och jag kan inte sova åter igen.
Tankarna dödar mitt Huvud.
Mys. Ska jag vara sådär brutalt ärlig som vissa är på sin blogg? Nä det tror jag inte . Jag gillar att skriva obetydliga meningar som makes no sense istället <3
True.

Nä men roliga nyheter!
Ska träffa Johan och Filip i morrn mys!
C:
Sen i helgen vara med Karin och jossan! Sweet indeed.
På måndag ska till svt på provfilmning. Vet ni hur mycket jag wtfade när dom ringde?!
Svt ringer mig och ber mig komma ditt? Famous much? Haha eller inte ;K
Livet är endå Pretty great!
Just nu är det lite underligt men jag tror jag kommer överleva.
Gillar endå läget om säger så. Inget är jätte dåligt men inte överdriver bra heller. Det är rätt okej. Med awesome vänner och svt som ringer mig! Så slutsats livet är chill hoppas det fortsätter så ~
Sen skola på onsdag. Ja det blir väll som det blir. Gillar att vi har en lektion och sen slutar vi? Bra jobb guc verkligen. Men hur som helst
Försöker sova till denna underbara låt

http://open.spotify.com/track/3F2dRqib1xyn5C5pAsZFIT älskar låten <3

Ska försöka
Xoxo // naruko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback