SKILLZ I GIMP. Ehm nej

Hej Tog bilder på kläder jag köpte i dag. I efterhand insåg jag att mitt rum såg ut som skit och ville inte ha det som bakrund så jag sätter ingång gimp och fixa detta bilder.
Det är nog av det fulaste jag gjort i hela mitt liv. Seriöst projekt.se?
Men ush nej. detta är hemskt men det är bara för att vissa kläderna så whatevz. För att qoute antonia :HAHA, ist för att städa.. LIKE A BOSS
Yeah like a fail boss more!men sånt är töntigt " dagens outfit ^__^" men palla jag är en tönt och lägger upp det lite ironisk för att jag tycker det är  lame fast bara lite c:
Aja här är kläder och sånt i alla fall
Sen vart det en svart tröja med men ingen bild på den lolz.
Aja var på stan med jossan och karin i dag. vi fikade på storken och jag drog med ett maxmål där! Dem vart inte glada lolz.
Sen drog karin och jossan och jag shoppade eller vadå jossan och jag . Jag shoppade!  hejslutpåpengar.
Nej men  sen drog jossan och jag till max och chillade drack läsk och jossan var nytig med äpplen och grejer!
Sen gick vi till ica.
hhahahah vi går från ställe till ställe och äter. Jösses.
Men sen vid halv 8 drog jag hem. AS trött nu. Mys.
Nu ska jag äta choklad puddig och kolla på en bra film!
I morrn blir det väll plugg och sånt annat kul. Ska nog ut och fota lite omkring. Lite vinter bilder eller nått!
Fredag. Filmkväll och myspys.
lördag. Kanske vara med jossan c:
HEJDÅÅÅ C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback