sjuk och grejer

Åkte till skolan. Insåg hur dåligt jag mådde och åkte hem.
Jag satt på bussen.
Sjuk
Ont överallt
Huvudvärk
Veronica maggio på låg volyom.
Du  tyckte jag att det var dags att fundera på livet. Jag kom fram till mycket bra saker. Fast  det state of mind jag är i nu kanske  jag inte tycker det är så värst bra ider i morgon?
Jösses. Aja denna förvirrade tonårsflickan jag är ska nog sova.
Mår ila. Och det finns  ingen mat . Eller typ hembakad pizza men det är för slezzy. Jag mår ila har jag ju sagt.
Får se hur det blir i morgon. Men  hoppas jag kan träffa karin, ingi och jossan. Men får se som sagt!
Okej min plan för livet. ( JÖSSES SÅ DJUP JAG ÄR)
Tisdag: Träffa karin. Jossan och Ingrid.
Onsdag: Träffa Amanda, Ella och  antonia.
Torsdag. Plugga ikapp, ( Packa i för whatevercon)
Fredag-Söndag: Whatevercon c:¨
SEN ÄR DET LOV. JA CAPSLOCKRAGE!
Har inte mycket planerat, Men filip snackade nått om filmkväll enköping så i dunno about that. kanske ^^-
Måste plugga under lovet
Lol men mitt eget fel jag vet men men!
Aja ska fan sova orkar inte skriva längre.
Utmattande att skriva ett blogginlägg jösses.
hejdå
// naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback