Just chilin

Hemma från whatevercon nu.
Det var rätt awesome! Chillade med Hanna, Mimmi, Maria Och randoms mesta dels av tiden.
Fredag så sov jag hoss Mimmi!
Man satt mest och Chilla omkring. Men det var nice! :3
Försökte dynga på lördagen men faila runt 4 och smög in i en sov sal och sov till halv 10.
Sen söndag segade mest.
Men hade as kul. Ballong krig och allmänt flum!
Åt inte mycket under konventet. Söndagen när jag åt på Max! bästa som hänt! Like really! Det var så gott nomnom.
Aja just nu sitter jag och lyssnar jag på musik! The xx älskar forever.
Och laddar över bilder ! Kommer sen

Köpte monster jag tänkte dricka under söndagen men  man fick inte. Men äntligen fick jag  dricka den. nOmNom
Xoxo// naruko

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback