Bad day = Earphones in and ingore the world <3



Tänkte jag skulle vissa lite bilder på det lila i håret  C:
Sup dogs?
Skolan var mongo.
Jag var allmänt pmsig och överreagerade på allt. Då snackar vi verkligen överreagera. Nån var lite elak och jag typ bröt ihop. jösses
I got emotional  .För att qoute shane dawson. I GOT REAL EMOTIONAL!
Löjligt jag vet.
Aja hoppas på bättre dag i morrn i alla fall.'
Jag har för övrigt insett att skola är rätt onödigt.
Om det inte är sovmorgon aktigt. Fast måste också säga att sitta i en mörk trapp och bara dö i underbara musik och ingorera världen inte är helt fel.
Hur skulle livet vara utan musik? Rätt värdelöst antar jag.
Övrig.
Svt inte ringt.
Alla hjärtans dag närmar sig. Awesome.
Läxor dödar mig.
I haz tumblr.
I helgen ska man vara barnvakt ! kommer bli sweet.
En gubbe mummlade/ skrek massa nonsens på stan i går .Det tyckte jag var kul !
Hejdå NJA eller inte
Nån som vill chilla i morrn? Med nån menar jag björn. Ring mig eller  nått! Jag vet att du läser min blogg :3
nä men sen om vi ska göra på fredag. Karin , björn och  ingi! kolla om det går mkay?
Aja det var nog allt
xoxo

Kommentarer
antonia säger:

älskar ditt hår! o.o <3

2012-02-11 | 18:01:47
becccaaa säger:

Tack c:. i really like It C: <3

2012-02-14 | 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback