HEJ STÖRD JAG ÄR C:

Tja .
Lyssnar på denna låt just nu Hellogoodbye – Would It Kill You?
Det är awesome! Som du ungefär! Ja du som läser min blogg måste vara awesome C:
Denna veckan har vart sådär!
Livet är jobbig men sånt för man väll leva med.
Mycket skolarbete jag drunkar i. Jag har nu mera inte så mycket socialt liv D:
Mitt kärleks liv kan beskrivas med en sten ungefär.
Grått och ensam runt massa andra stenar på en jävla grusväg.
Vem vill umgås med en sten typ?
Jag borde inte dra sånna här liknelser jag blir alltid förvirrad och ba dafuq snackar jag om? Typ som nu C:
Denna vecka har jag ätit hamburgare för mycket. Inte ens menningen.
På söndagen  såg jag reklam för max på tv.
Jag omgggg vore as gott!
Så måndagen åt jag lunch på max. Sen till middag  jag var tvungen att äta på stan.
Tisdag när jag kommer hem har min mamma gjort hemgjorda hamburare.
Onsdag var jag hemma så fick laga luch själv.  Öppnar kylskåpet  det är tomt förutom massa smörgåstårtor och såklart resterna från hamburgarna i går. Jag bA JAAHAA SKA JAG ÄTA DET IGEN .
Så ofc gjorde jag eftersom vem vill ha smörgåstårta liksom.
Torsdag jag måste äta innan jag ska till emelie och ja vad tror du  min mamma tycker vi borde äta max.
I was like what the hell not.
Jaja ni Kbryade väll den där historen. Hur som helst
Alex, Viktor och Ingrid ska till sälen på sportlovet  :3 ,Will be awesome i hope!
Ska väll träffa björn nått nästa vecka också .
Manda med C:
Just nu fungerar 1 lampa i mitt rum. Jag har  7 lampor i mitt rum . Awesome.
Tänder väll några ljus och har det mysigt.
För att quote johan. " Vem behöver pojkvän när man har en mysig filt "
Inte exakt så skrev han det men ungefär!  Måste säga true men endå inte.
En männsklig gullig filt är aldirg fel!
¨
aja hejdå sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback