Saker c:

tja,
I veckan köpte jag lite saker!
Tidigare köpte jag också en as bra heat protection så ni vet c:
Min  färg från shock kom också c:
När jag städade hitta jag  även mina  linser!
Svarta och bruna cirkel linser-
Använt typ 5 gr, Lite slöseri sådär :c
Kanske ska börja använda?
Sen frågar en del folk  vad det lila i mitt hår är för färg!
Det är en så kallad "färg bomb".
Inköpt på en frisörsalong!
Det är ju från början mer lila/rosa fär nja röd aktig.
Men på det blå  blir det ju lila om man kan färg kartan!
Här kommer  en bild på det lila, Det endå dåliga med den här färgen är så det går ut efter kanske 2 tvättar! Men det är verkligen synd eftersom färgen är så himla fin c:
Min syster gav mig en helt ny locktång också, Det var ju extremt snällt sådär!
Har inte testat den än.
Ska väll göra det snart c:
Aja det var väll det c:
Xoxo// Naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback