På senaste tiden.

Tisdag:
Var på grand!
Nja det var väll trevlig. Men kännde att jag var lite för cool och lite för stor för att vara där.
Nja inga mer cosplay träffar liksom.
Var med sköna människor så det var lungt.
Vi rave lagom sarkastiskt.
Onsdags:
Var på stan med folk!
Från början med hanna och felix.
Sen kom kristin och mimmi och ella
Lite senare shoppade lite med ella och manda.
Hittade en söt klänning och lite saker.
Sen åt vi på taco bar, Maten var god men inte så mycket på tallriken om ni fattar?
Det var trevlig att träffa manda och ella! Längesen!
Synd bara att antoina inte kunde komma!
Får bli nått nästa vecka!
Idag:
Skola, Bästa vänner som var roliga och trevliga att vara med.
Även om jag var lite på dåligt humör blev det bra när jag var med dem!
Sedan efter skolan skulle jag vara med  ingi och alex med det blev ändrade planer.
Så var med kristin , mimmi och felix istället.
Vi mumsade på jordgubbar vid ån!
Nu är jag hemma och ligger och myser i sängen och kollar på big bang  theory! Sweet!
Jag känner mig nöjd för övrigt jag har trännat en halvtimme varje dag i 3 dagar nu! Jag är  extremt på väg att komma igång med tränningen i alla fall!
Har för övrigt slutat äta godis , Fika och onödigt skräp mat.
Syndade lite igår då på tacos bar men det var ju endå midddag men stil det var smått en högtid så då är det okej?
Tror jag faktiskt kommer klara det den här gången.
Jag menar att jag börjar tränna ger upp efter en vecka typ? Men inte den här gången!
Måste gå ner i vikt skojar inte.
Vill vara bekväm med min kropp och om  några månader kanske jag börjar se att jag förändras och det skulle vara underbart!
Aja för övrigt.
Min mobil har cpat sönder och kamerna och ipod funkar inte! Sweet.
Har ny töjning 8mm svart stav.Den är extremt fin. dör¨!
Mitt hår är fult , Det är inte okej! Det är turkost och grönt i topparna? ush ska klippa och färga håret i helgen så det är okej endå c:
Aja XOOX// Naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback