MINA ÅSIKTER ( DRAMATISK)

Älskar verkligen panda dräkten! ÄLSKAR ÄLSKAR
Vill aldrig ha normala kläder igen.
Fast tvärr måste jag ju det D:
Ska snart sova och kan nog inte sova iden :cccc
JAG VILL LÄGGA UF GIFAR I BLOGGEN men verkar inte funka. Freaking sad face och saker?
I helgen ska jag göra en video kanske thiihihihiihihih i c;
Dricker för tillfället en av mina favoriter isvatten.
Kollade även på "tillbaka till framtiden"
Bra film bra film. Älskar 80-90s filmer.
There just good stuff genomtänkta historer istället för B filmer som epic movie, scray movie och likande allmänt o-ROLIGA filmer?
Dåliga filmer </3
Amen  ingen kommer sällan på en bra film ide  senaste tiden? För att ha några filmer i biograferna gör dom om redan bra filmer i 3D? Host* host* Titanic *host host*.
Om dom redan sett filmen? Varför skulle jag se den igen? Om jag har den hemma på Vhs?
Betala 150 kr för en film man redan sätt bara för att få lite bättre kvalitet? really liksom?
Dom ända som går  och ser såna filmer  är kärleks galna damer som såg filmen när den kom ut första gången?
Eller möjligen folk som aldrig hört tala som filmen.
Jag skulle gissa på typ 12 åringar som bara  undrar "ÄHM KOLLA DEN HÄR NYA FILMEN TITANIC? "
Jösses.
Jag baserar inte det här bara på vad jag tror nä,Har hört  små ungar säga den där menningen på bussen.
Smarta klubben?
ÄSCH, Känner att jag gnäller lite? lagom lagom?
Aja ska släppa detta  och sova nu HEJDÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback