Kall picknick

Hej  i dag vaknade jag runt 9 och vaknade varje timme enda fram till tolv.
Jag gick up fixade mig lite snabbt. Sen drog jag till bussen eftesom jag skulle träffa, Hanna, max, mimmi och kristin.
Vi hade bestämt oss för att ha picknick.
Även fast vädret kanske inte höll med.
Men vi myste vid å kanten,Det var kalt och blåste  men endå trevligt!
Åt chips och dip, Kastade även  lite chips åt ankorna så dem blev galna alltid lika kul och grejer.
Vi gick senare till centralen och var där en stund.
Sen drog max och hanna hem. Och mimmi, jag och kristin  drog tilll max och åt och chillade.
Där jag även stötte på viktor.
Nice eftermidda/ kväll ish.
Men nu ska jag väll snart sova och förbereda mig för i morrn.
skola ni vet.
fan
AJA PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback