hej seg på att blogga men typ.

I går var jag hoss Mimmi !
Vi typ snackade och färgade mitt hår, fett fint endå.
Vi hade kul och  grejer c:
Hon  bodde på landet så åkte lantis buss.
VISSTE NI? att dom höjt priset till 30 för en resa. Hur tänker dom?
Jag blir så jävla arg. Mest stunder som åker buss och nu höjer dem priserna?
60 kr fram och tillbaka? Jävla rån  på rikitgt!
Inte mycket att göra i veckan.
* Plugga ( faaaaaaaaaaaannnnnnn)
*  försöka träffa folk.
* Bea snackade nått om bio?
* Påsk middag på lördag.
Ja det är faktisk påsklov.
jag borde plugga just nu men istället segar jag och kollar på film? Inte bra,inte bra inte bra.
Ush, Skriva ett tal på relationer? ._____:
Foto grejen är endå rätt lätt, Om man tänker efter?
Bara måste göra det?.
Shit shit. måste tränna också. äsch nu vart det mycket
AMEN måste gå hejdååååå
Slänger in en ego bild eftersom att jag  tycker att jag ser bra ut ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback