Fryser

Chillar utan för Årsta hallen sådär halv 8 på morgon pga att jag ska köpa dextro.
Börjar tänka att det inte riktigt är värt längre
Den öpppnar väll snart men stil! Jag fryser !
Har i alla fall bra musik! The xx! Mys!
Massa utropstecken!
Sweet min fot har somnat! Aj..
Äsch skojade båda hade somnat!
Intressant liv nja tveksamt.
Skulle väll köpa dextro pga av Nato natoniella proven i dag! behöver energi?! Svenska Gaaaaahhhh.
I morgon blir det lite roligare eftersom jag får göra talet äntligen ! Och träffa Ingrid! Bäst <3 men måste gå mina fingrar fryser ihjäl! Skojar inte


Kommentarer
JESSO säger:

sv; ja, massssvis!

2012-04-24 | 22:21:20
Bloggadress: http://yesicahansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback