Chillar galet med sår över hela kroppen

SÅ yeah. Tänkte jag skulle komma på en roligare /Coolare historia hur jag gjorde ila mig.
Men nä så var ute med jessi och joggade / Cyklade vi.
Vi tog en paus och jag bestämde mig för att återskapa min ungdom och  klättra i lite träd.
Jag ska aldrig leka 12 år igen.
För övrigt med min balans och  sinne.
Så ramlar jag såklart ut ur träden. Faller ramlar på typ 100 grenar.
Magen upprispad, ben, armar.
AJ MOTAFUCKA
Skulle dusha sen.
dog
AJ MOTAFUCKA!
Skulle dusha sen.
dog på riktigt.
Men fick motion och saker. För gjorde  ila mig när vi redan var på en plats, Så var tvungen att cykla  hem  liksom.
MYS
Ska dö och kolla på film nu PÖSS.
Btw   Har ingen mobil, Ingen kan få tag på mig så slösa inte era pengar att smsa mig! (Låter fett populär fast ne)
xoxo

Kommentarer
antonio säger:

HAHAHHAHA

2012-04-29 | 23:21:03
Miss J säger:

Kan jag inte få tag på dig imorgon?!

2012-04-30 | 00:41:38
Elapela. säger:

Too bad, tänkte möta upp dig idag :/

2012-04-30 | 14:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback