Att inte ha en telefon dödar mig!

Valborg som sagt. Varit full hela dagen! bakfulla i morrn alltså.
Hhahhaha eller inte!
Nä men  skulle träffa Hanna och Max vid 10 på centralen. Väntar i typ 40 min och ba yeah har jag tagit fel eller nått? Hade liksom ingen mobil så var bara att vänta där! Men dem kom tillslut och vi mötte upp Tove, Sebbe , Mimmi och hennes syster.
Vi kollade på slutet av forsränningen  och sen satte vi oss vid ån.
Mys!
Drog sen mest runt  på stan  när vi träffade maria och linn.
Drog runt satt vid en annan åsida.
Gick runt  i folk massorna! Visste inte ens att det fanns så mycket folk i uppsala?
Dog, fick ångest över hur mycker folk det var,Alla bara drogs mot än euw.
Aja sen drog Hanna och Max och  vi fortsatte dra runt.
Vi gjorde väll inte så mycket men trevlig sällskap! ¨
Hur som helst  vid halv 6 sa jag hejdå till resten av folket och satte mig på en buss hem.
Tänkte att jag skulle dra till karins afton middag grej på kvällen.
Men hade ingen mobil, visste inte tid, visste inte om jag ens kunde komma, visste inte var det var?
Panik!  så I called it a quit och åkte hem.
Så kommer till vallby där står båda mina päron.
En ska åka till stan   för att hämta mat.
Och jag måste följa med för jag ska ha glutenfritt.
Värt så jag får åka igen? Så mamma som skulle hämta mig får åka hem och jag åker in till stan  med pappa igen! Värt som sagt vart lite bitter eftersom varför kunde dem bara inte hämta mig i stan då? Jag är glad att jag inte betalade bussen då skulle  jag ha dött.
Men busskorten funkade som  tur!
Redan första dagen utan mobil och allt kaosar!!
Kommer inte överleva några månader?
Vill nån ge men en full fungerade telefon och  kontaktkort så får ni! helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback