ÄH HÄRLIGA DAG

Dagen i skolan var chill!
Var med mina vänner i andra klassen.
Sedan var jag med Emma.
Emma och jag tog bensträckare som slutade med att vi låg och skratta på en bänk som mongos.
kul dag endå trots allt.
Efter skolan  skulle Emma och jag  dra till darkwell och  kolla med värdens kö så blev inte så mycket med det.
VI skulle båda ta buss som gick fyra så får väll bli nån annan dag!
På bussen hem träffade jag Bea,  Vi snackade lite om frisks och svettis.
Rätt säker att jag ska börja tränna där! BEATCH 2012 HERE ICOME!naj kanske inte ?
Men  vore as nice och  tränna där, Ska dra med mig kristin också! Kommer bli så bra.
I HELGEN ÄTER JAG  DET  SISSTA CHIPS / LÄSK för minst 2 månader.
Ska kolla om nått händer.
Känns som jag borde plugga, Men det säger jag alltid så inget nytt
För övrigt.
MIN KIGURUMI KOM IDAG!
Fett värt,Sitter och myser i den just nu c:
SER FRAM IMOTT KIGURMI PICKNICK I FRAMTIDEN!!
XOXO //
Ska lyssna på abba nu okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback