Yesh

Random Dag.
Förmiddagen var bara waste of time. Gjorde inget typ, Folk i andra klassen körde chatroulette det var lite  random att kolla på O.o
Sen funkade inte 3 nättet så kunnde inte  smsa alls!
Vad jag vet funkar det fortfarande inte.
Sen stod bussen i bilkö i en timme. Så värt , Så värt .
Jag typ ritade fula saker i  sketchbook saken hela buss resan :).
Typ box man och en fett luddig björn som jag kallade obehalig björn?
Jag är konstig jag vet. Oh well!
Hur kan jag blogga egentligen? Kan knappt svenska och dålig grammatik som fan.
Jag är lagom positiv :)
Matte prov snart och  massa skol saker att göra.
Jag orkar inte , Är trött och allmänt förvirrad. Nice!
Men jag ska fan köpa drop dead denna månad!
Sen om jag får några pengar kvar ska jag gå till frisören och färga det svart och vitt. Hatar min utväxt. Ush för brunt hår :c.  Ska köpa blå färg från shock :) Kommer bli awesome antar jag!
Xoxo // Naruko

Kommentarer
matilda! säger:

Åhh bilden :3!

2011-09-28 | 19:41:19
Anonym säger:

den är fin XD

2011-10-16 | 19:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback