Fredagen 16/9


Var på ungdomens hus med alex och filip.
Alex handlade lite saker och sen drog vi ditt.
Flilp försökte åka skateboard.
Det var charmigt hur han åkte runt som en bläckfisk  och ramlade! ¨
Haha fick en awesome video som jag ska lägga up sen. haha ;)
Sedan träffade jag jossan!
Vi  köpte godis och drog hem till henne.
Myste med Nachos. Såg lite ut som jossan och jag hade en romantisk middag xD. Sen  Kom Natassja.
Vi  Myste med en  kvart av spy kids 3D?
wops whops var klockan 12 och vi gick ut och  spelade in en kort film.
haha Amanda var creepy stalker guy med rosa skor XD.
Och jag  , Amanda och jossan satte oss på balkongen.
Jag försökte vara tyst eftersom folk sov.
Så därför sätter jag mig en stol som låter extremt mycket.
Jag  gör herp a derp fejs och ba NOOOOOOOOO. Amanda dör!
Hon tycker att jag ser jätte roligt ut och därför kväves hon på sina flingor.
hahah. Hon dör , Jag dör .
Hon lutar sig överbalkong för att få luft. Folk på gatan ba wtf.
Om amanda inte får luft snart så kommer det bli mord på balkongen .Och jag är skyldig!
haha random times.
När amanda har skattat klart så kommer jossan och ser pissted ut och ba stänger balkong dörren.
Vi var tydligen högljuda!
Vi la oss typ 3 . jag vaknade upp på lördagen på golvet.
Hade lagt mig på govlet för det var bekvämare än sängen.
Oh well.
Det var extremt chill att åka hem.
Jag var lagom trött men på bra humör och jag lyssnade på 30 seconds to mars.
Det var chill.
Ska väll börja redigera filmen snart.
Xoxo // Naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback