Allt är fel på mig , Jag orkar verkligen inte

Jo.  Dagen var väll chill slutade 10 :o
Men sen ba blev jag nedstämnd helt random ., Aprå på inget liksom?
Men jag saknar på nått sätt kunskap. ALlt var så tryggt och vanligt där.
Nu är jag i en ny värld.
Jag känner mig som jag är i gåvsta igen?  does make sense i know?  Men det är samma känsla :c
Jag   Vet vad som händer sen?   inte trevligt.
Jag känner mig som Innan  i sjuan innan  jag blev så jävla deprimerad och om det kommer leda till samma sak som föragången vet jag inte vad jag ska göra . Palla Vara hoss nån jobbig Psykolog.
Detta inlägg är inte nån  sorts attention whore grej.
jag bara känner så här.
Och jag måste skriva av mig.
Ingen läser denna blogg i alla fall så spelar liksom ingen roll.
tänkte  på random stuff på bussen.
Hur blir man snygg?
Jo alla har ju olika definitioner av vad som är snyggt?
Ni vet vad jag menar det där lilla extra.  Som gör folk så jäva snygga?
Jag har sett personer gå från söta till Extremt heta? Och hur går det till liksom?
Killar gillar ju tjejer med självförtronde . Om man inte har nåt så får man ingen kille eller va?
Och allt kankse hänger på sjävlföronedet . Liksom Var glad skratta så finner folk dig atraktiv eller är det bara en grej som man måste vara född med? Liksom ens utseende  från början?
Alla vill ju bara ha extremt snygga smala folk? Så folk som inte är det har ingen chans att skaffa nån?  EX Jag men Jävla emo tankar här alltså.
Jävla emo alltså
känns inte jag är den enda som tänkt på dessa saker.Eller så är jag det?
Man kan inte lita på nåt när det gäller ens eget utseende? DOm säger att man är söt, fin och såna saker eftersom dem  är ens vänner.
Shit hostade så mkt att nu har jag ont överallt.
jag dör långsamt på riktigt.
ush men har beställt läkar tid nu
hej då okända människor

Kommentarer
~ ewelina säger:

JAG LÄSER JU :@@@@@



och nej rebecca! du ÄR fin! och det säger jag inte bara för att jag är din vän och vänner ''måste'' säga att sina vänner är fina. utan du ÄR det! faktiskt!

och nu är jag inte lebbo, men du är fin och du duger som du är. lägg ner med emo-talket nu. du är bra för att du är du. beccisssss!

2011-09-08 | 11:47:53
Bloggadress: http://ewelinasplace.blogg.se/
naruko säger:

jo tack men alltså saker jag tänkt på lite. jag skulle ha vilja ha svar på och sånt. mer om andra tänker så? eller ?

2011-09-08 | 18:42:20
Anonym säger:

känner igen mig...

2011-09-10 | 10:31:31
ingi säger:

tönt. sluta stå och snacka skit. sluta tyck sådär, för vet du vad rebecca, det är precis sånt här som får folk att bli negativa. du vet att folk dras till sociala glada människor. var glad?!

2011-09-16 | 21:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback