Vad som händer

Hej
Vad som hänt på senaste tiden.

Jag har drop dead snart !
Jag har börjat träna. Jag har bestämt mig att jag måste bli smalare.
Joggar. Äter inte för mycket kalorier.
Ska simma 2 gr i veckan med Ella.
Skolan är som vanligt antar jag.
Jobbade som fan på musik uppgiften och jag skulle inte ens redovisa på måndag som jag trodde.
Igår var så blev jag 700 kr fattigare. Eftersom Filip köpte drop dead åt
Mej . Så mitt cashfölw är slut. I need a jobb for reals! Man skulle kunna kalla
Narukos blogg för narukos gnäll hörn. För på riktigt allt jag gör är att gnälla?
Byta namn? Men enywhore.
Efter skolan så var jag med alex.
Det var chill.
I dag tisdag!
Då ska Ella och jag till fyrishov!
Kommer dö! 2 timmars simning ingen rast!
Aja just sitter jag i euww busskur.
Luktar inte gott om man säger så.
:;(


Kommentarer
Josefine säger:

Jag vill också simma! Och du om/när du ser det här idag ring hem till min far!

2011-10-05 | 15:55:08
Josefine säger:

Bexx kan du göra nått imorgon? :o

2011-10-05 | 17:27:34
NARUKO säger:

RINGER DEJ :)

2011-10-05 | 19:15:13
Jin säger:

Cutiepie!<:

2011-10-10 | 23:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback