their last laugh will be heard awfully loud 'cause maybe in the end, they'll win

Denna snubbe är allmänt cool.
Bilden är från serien young dracula . Skön serie det var älskar engelska serier och filmer.
Nja gillar inte deckar serier från england dom är alltid  lite förutsägbara och lite B.
Men en del är bra. Men om man ska ta allämnt är deckare i england inte bra. men ibland kommer undantaget.
Vad snackar jag om  Dracula är ju verkligen inte en deckare? Oh well kolla in den serien .
Den är en ny nivå av awesomeness.
Ni borde  kolla på submarine craig roberts har huvedrollen i filmen .
Han var duktigt i filmen. filmen är extremt chill med lite speciell  ni borde se den^^
Med ni menar jag mina läsare om jag har några :O
"You can tell me how your day was  ,but I don't really care" = Varedna blogg som fin typ.
Aja men palla berätta om min dag? Nobody cares XD
Men en sak  kan jag säga.
Jag trodde ella och jag skulle kolla på die welle  typ när 10 min hade gått på filmen jag ba. Detta är inte die welle?
Ella ba : What?
Jag : Ja och fattar  noll.
Ella : Vi skulle kolla på devil -.-
Jag : haha jaha.
* Vi båda dör  i skratt *
Det för klarar ju ditt snack om propagana senaste minuterna .....
Ja för jag snacka om att vi hade sett filmen i skolan  när vi hade propaganda kursen.....
Jag är ett retard.
Det bästa var ju att jag märkte att det var fel film efter ett tag o_o
AJa nu ska jag sova..... c:
troloolololo
xOXO // naruko

Kommentarer
Josefine säger:

Is that a "Nice guys" reference I'm hearing? Peace off, boop!

2011-10-19 | 00:02:52
Naruko säger:

True

Story ;)

2011-10-19 | 08:26:23
Johanna säger:

Ska se filmen c:

2011-10-19 | 22:51:47
Naruko säger:

yupp du borde :)

2011-10-22 | 13:35:53
Anna säger:

Sett filmen och gillade den. Du borde tipsa om filmer mer! vore kul!

2011-10-22 | 20:19:03
Bloggadress: http://annablom.blogg.se/
naruko säger:

Ah kanske en ide ^^

2011-10-23 | 17:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback