OMFG!!!!! jag dör

Som det ser ut kommer det en säsong 3 En av mina favo serier jag  trodde var död. För flera år sen  tog den slut och dem är tillbaks nu!!!!! ¨åH samma skådespelare och allt! young dracula! Gerran howell är så himla duktigt skådis Stalker som jag är har jag han på facebook och ja läste  att om 2 dagar är preimär för säsong för young dracula!
taggad som fan. Fast lite pissted är jag ju att ja inte bor i england så jag har bbc på tv.
sadface men  kmr väll på internet så ! Åh gerran är så himla  gullig!
Och nu en ny  säsong!!  jag fan girl skrek mitt i natten. Folk blir pissted off. Så måste chilla men alltsååååå Åhhhhh glad.
Jag är typ en serie  nörd for reals ! men whatezz i like it.

Kommentarer
Antonio säger:

åhhhh den serien! Den är så himla bra kollade alltid på den när jag var liten!

2011-10-30 | 10:50:03
Bloggadress: http://antonioo.blogg.se/
Anna säger:

hahah åhhhhhh den serien :O

2011-11-01 | 22:55:44
Bloggadress: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback