Ligger på ett kalt sten golv och fryser.

Denna dag var inte riktigt okay. Som sagt ligger på golvet och funderar på livet .Jag är ju så djup . Vad är livets mening? haha nej, Men om livet bara går ut på att leva som vi lever nu? Så är det inte riktigt värt att leva och man inte gillar livet nu? Eller? Rent teoretiskt? Jag tänker inte på samma sätt som förut? Kan man ens säga så? Förvirrad. Allt är inte som förut. Får lite ångest Detta inlägg blir ju lame. Alla dessa tankar som är lite speciella. Jag lyssnar på Paramore - the only exception. På nått sätt är paramore mitt depp band? That makes no sense. " Second chances they don't ever matter, people never change Once a whore you're nothing more, I'm sorry, that'll never change" Yeah,Måste rycka up mig. Fast var och fotade i dag det var rätt najs bilder. Ska träffa manda på lördag. Simming med Ella i morrn. Måste jobba bort fettet . Kan inte se ut så här. Så tränar nu som fan nu. Jag kommer spåra. :D ränkar kalorier på allt. Men nu ska jag gå ut och typ promenera . Yeah . Vore coolt om allt var som en super8 film . Vore värt att skaffa. Aja I will be back . so don`t try to find me. Xoxo // Naruko

Kommentarer
ingi säger:

sluta räkna kalorier mongo. det är dumt och förjävligt. lägg av! du vet vem som gjorde dte förut och du blev skit arg

2011-10-13 | 22:03:43
ingi säger:

Okay sant... o.o men ska inte spåra

2011-10-16 | 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback