100 läxor och mr taxi på högsta volym

HEJ
När jag får pengar ska jag köpa / Fixa.
Jag vill ha!
Gå till frisören - färga och klippa.
Köpa hårfärg från shock och en väska.( Väskan behövs på riktigt orkar inte bära omkring på min ipad och böcker)
en polarid kamera  och film till den :D
Julklappar måste jag också börja tänka på. Fuck
Har så mycket läxor . Jag har börjat på typ allt men inte gjort klart har typ 4 saker jag måste göra i helgen :c.
Min helg kommer bli super kul .Läxor,Tränna och typ dö i hostattacker.
I går var jag med  Awesome folk på Vox. Jag gjorde pins och målade på en tavla.
Fick verkligen kontakt med konstärliga sida. Sovde över hoss ingi it was awesume <3
Hatar blogg.se.  Man kan inte lägga in bilder via nytt inlägg längre? Eller är bara min fuckted up?
Hjälp?
HEJ
När jag får pengar ska jag köpa / Fixa.
Jag vill ha!
Gå till frisören - färga och klippa.
Köpa hårfärg från shock och en väska.( Väskan behövs på riktigt orkar inte bära omkring på min ipad och böcker)
En polarid kamera  och film till den :D
Julklappar måste jag också börja tänka på. Fuck
Har så mycket läxor . Jag har börjat på typ allt men inte gjort klart har typ 4 saker jag måste göra i helgen :c.
Min helg kommer bli super kul .Läxor,Tränna och typ dö i hostattacker. Fast ah.
I går var jag med  Awesome folk på Vox. Jag gjorde pins och målade på en tavla. 
Fick verkligen kontakt med konstärliga sida. Sovde över hoss ingi it was awesume <3
Sånt som hänt i veckan.
I torsdags var jag med jossan. Vi flyttade oss varje timme typ 20 cm XD
Det var konstigt.
Vi satt och fikade och was having a nice time.
När nån random sa till josefine " Du  var så himla fin i fläta"
Jag trodde först att jossan kännde dem men tydligen inte.
Det var underligt som hon kännde henne
o.o Alla är efter jossan verkar det som.
Classy meal 
Xoxo // Naruko

Kommentarer
Josefine säger:

Mr. Taxi, Taxi, Taxi soutou jeukshi jeukshi jeukshi!

2011-10-16 | 21:52:40
naruko säger:

(Y)

2011-10-17 | 19:39:21
Anna säger:

Fina pins ^W^

2011-10-22 | 15:18:48
Anna säger:

Fin bild på dej och din kompis! läskig person som ni inte ni kände xD

2011-10-22 | 20:21:06
Bloggadress: http://annablom.blogg.se/
Naruko säger:

haha tack jo jag vet XD

2011-10-23 | 17:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback