uppdatering eller whatevzzzzzz :Z

I helgen var jag barnvakt. Det var as värt. fick pengar och stuff :D
Ska köpa massa saker :D
Så kommer hem och inser massa saker, måste plugga . Orkaaaaa O__O .
Hur som helst loggar in på facebook och  typ en del folk är i nån relation aka ändrat sin  status från singel till i ett förhållande.
Jag ba lol?  Vadå våren är kärleks tiden? Det är fan hösten vad jag har märkt o.o
¨
True story.
Aja kul för dem antar jag ^^.
Jag har en seriös dejt nu  med min svenska uppgift.
Kolla på anime en timme innan jag börjar med uppgiften. Jo det tror jag :)

Kommentarer
Johan säger:

Att hösten är kärlekstiden är bara så true! Antar att det är för att folk bunkrar upp kärlek inför vintern eller nåt.

2011-11-20 | 22:00:08
Naruko säger:

HAHAHAHAH true bunkrar up lol

2011-11-21 | 22:30:23
Kiosk Mongo :D säger:

Vilken Anime? :D

2011-11-24 | 08:51:38
Naruko säger:

flcl Tror jag det var :D

2011-11-24 | 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback