mitt sinne är borta.

Jag fattar inte riktigt vad som händer.
Jag kollade på juno och sen somnade jag. När jag vaknade igen satt jag vid bordet med makroner i käften.
Så himla obehaligt kom inte ihåg att jag  gick ner eller nåt.
Som att jag vaknade upp  vid bordet.
Sen började jag fundera , makaroner och spagetti är inte samma sak?
Det är bara en till av samhälllets lönger.
Saker är inte samma sak bara för att man säger det.
Flipflop skor är inga idrotts skor även om man vill det?
Exempel viss.
Finns ju 3 smaker av  godis nappar. Alla säger att alla är samma sak men det är det inte.
Jag äter bara dem gula och röda napparna inte resen. För dem är inte samma smak.
Och  därimot?
Sen började jag tänka på citatet " dra ditt peppar växer" Det är inte ett citait  kanske. Men liksom vad är peppar?
Växer peppar?
Är det en växt eller en ört. Jag har aldrig vetat det. ¨
Konstigt.
Känns som  sinnet är borta.
Allt är dimmigt. Och  typ overkligt sakta. känndes som jag åt mat i en evighet.
Förvirrad.
Jag tror att det här mentala tillståndet är nån effekt av  för mycket host medicin.
Vilken kan vara så sant.
När jag skriver det så tänker jag på min kusins  hus? Jag är inte rikitgt med på noterna.
Jag vill skiva en bok eller nåt. eller en låt. eller nåt.
Fast jag borde plugga. Vilket jag inte gjort än.
aja
Xoxo // naruko

Kommentarer
Johan säger:

Jag blir jäkligt imponerad om du ställt dig och kokat makaroner i sömnen...

2011-11-27 | 22:36:39
Bloggadress: http://acker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback