Fuuuuuu och audition

Får damp när alla i familjen har slut på balsam och använder min hårinpackiningen  som balsam?
wtf?  För det första. Det funkar inte om du inte har i det längre. Slöseri och  hårinpackingen .
Och för det andra, Så tar folk inte lite, så fuck,
Den är snart slut och jag köpte den med egna pengar. Var dyrt skit också typ 200 kr .
Nja inte så dyrt men för inpackingen. bluöööäöääää ._.
Argo som växer.
Ingen  läser denna blogg så lit ovärt att skriva här men rage  quitar!
Aja
över till lite roligare nyheter.
8 dec ska jag på en audition till en film som heter Cirkeln, har sökt huvudrollen och nu har dem hört av sig.
Yeaaaha. Hoppas jag får det! Är taggad för detta ;).
Glad tjej.
Ska nu städa mitt rum  och lyssnar på lite mertic bye bye

Kommentarer
Denise säger:

Vilken tid har du audition?:) För jag har också den 8:e!:D

2011-12-04 | 22:55:08
Bloggadress: http://photosbydenise.blogg.se/
Denise säger:

Vilken tid har du audition?:) För jag har också den 8:e!:D

2011-12-04 | 22:55:43
Bloggadress: http://photosbydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback