Bussresan från helvetet.

Denna dag var så jävla dålig.
Jag var typ allmnänt dåligt humör och så himla trött.
Dagens segade sig ingeom. Sen på så där eftermiddagen  så kom årets största fail.
Jag  går på  centralen så där halv dryg tonårtjej som tror hon ser jätte  cool ut bara för att ramla pladask på mage och  ansike i marken.
Men marken såg ensam ut och behövde en kram.
Jag gjorde en god gärning jue.
Liksom  mina fötter typ försvann? Och slog i knäna bara för att falla raklång framåt.
Jag skyller på att det var halt.image description
Men vi vet alla att jag bara är så dålig.
Om fail var i formen av en människa skulle det vara jag.
Aja alex baa wtf?
Ja alex gick med  mig när failen uppkom.
Sen sitter vi typ 10 minuter och skrattar åt mitt sorliga liv.
Bästa grejen på hela dan att jag inte kan gå som folk? lol.
Hur som helst.
Sen klev jag på bussen och 887an  typ kom inte.
Så alla folk som skulle ta den bussen tog 886 i stället.
Vilken  betyder att det var typ 200 personer på bussen.
Varmt och  bara vidirigt.
Det var trångt och folk hostade hela tiden.
Jag hatar bussar , Förlåt men dem  är så himla skabb.
Och sen när jag bytter buss så. Är bussen den drygaste ever.
Busschauffören  typ stannade för att ha ett seriöst samtal med masssa snor ungar som höll på på bussen.
Dem  plinga helt random och skrek och var så jävla dryga.
Jag börjar hata  för mycket nu känner jag ^^.
Dålig dag bara kan ju hoppas att morrn dagen blir bättre.
Oh welll
Ska nu kolla på submarine. Älskar den filmen
typ eran reaktion till det här inlägget.
hejdå // beccamon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback