Maj 23 , 2011

Min fina flicka :D
Min flickas blogg :http://ellchta.blogg.se/

Den  23 maj.
Chillade jag och sköna mänsikor som heter Ingrid , alex och Ella  På emo bryggan.¨
Vi åt jordgubbar nja jag åt jordgubbar tills folk började kasta dom på mig -.-
(y) 

Gårdagen var en stor fail på alla håll och kanter.
Altt gick dåligt klarade inte matte provet.
Ska göra om på måndag  eller gå på sommar skola - .-
fml 
Så denna  fördmiddag  ska spenderas med matte YEY! 
Aja   att hänga på Genomfarten med ingi och alex var det roligaste på hela dagen
Men that  had to end so jag åkte till min farfar   för att skriva ut lite bilder.
Han har en uber skrivare som jag fick låna :D
Vad tror ni jag gör jo  har sönder skiten.
Jag var tvungen att byta patron och hela locket lossnade ?`!
Men  beccamon fixade det som tur var!
Bilderna vart bra . Ska  lämna in dem i dag  och sen blir det bio med the homies :D


Btw  jag är med i ett band Lesbo cola.

Vi har fått lite inspiration från Sex Bob-Omb
Vår första låt heter smek.
Dom i bandet :

Mig - sångare
Ingi - piano / sångare
alex - song writer /  manager /growlare

Kanske om Vi tvingar  viktor att lämna sitt band och joina vårt XP

Hoppas detta band kommer bli lika stort som abba !
lol


NEJ  nu har jag en dejt med matte  : <
XoXo // naruko

Kommentarer
Cuddles_san säger:

Hehe, kan jag få va med i bandet? Owo<3

2011-07-19 | 15:16:50
Naruko säger:

Please join ÖD

2011-07-31 | 17:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback